Over St. Jozef

Op onze website vind je allerlei informatie over onze basisschool. Hierdoor willen wij je een volledig beeld geven van onze school, waarvoor deze staat, welke activiteiten wij allemaal organiseren en wie er allemaal werken op de St. Jozefschool! Bezoek onze website regelmatig, wij zullen deze steeds weer voorzien van nieuwe informatie.

Natuurlijk hebben we ook een schoolgids. Middels onze schoolgids informeren we je over allerlei zaken, die met onze school te maken hebben. Scholen verschillen in manier van werken, in sfeer en resultaten. Ze verschillen in kwaliteit. Dat maakt het kiezen niet eenvoudig.

Misschien dat onze website een eerste kennismaking met de school is, misschien dat je de school reeds kent. In ieder geval verwachten wij, dat deze website je die informatie geeft, die je zoekt en een antwoord geeft op eventuele vragen, die je hebt. Als je tijdens of na het lezen nog vragen, opmerkingen of suggesties hebt, vertel ze ons!

Laat het schooljaar 2023-2024 een fijn jaar worden, voor jullie en uiteraard voor jullie kind(eren).

Met vriendelijke groeten,

team Bs. St. Jozef